20 Aralık 2011 Salı

Sizin Hiç Mavi Şalınız Oldu mu?

Ben bugün yeni bir şala sahip oldum okuyucu. Hem de en sevdiğim renkten. Alın size bir mutluluk vesilesi işte.  
Birkaç saatten beri, hediye almanın dayanılmaz mutluluğuna dayanamıyor, dayanamadıkça da daha mutlu oluyorum; mutlu oldukça ısınıyorum yeni şalımla. Herkes, hayatı boyunca belki yüzlerce kere hediye almıştır, hediye vermiştir. Hele ki bizim toplumumuzun bu konudaki üstünlüğü tartışılmaz. Çünkü biz genel olarak, hediyeleşmenin insan olmanın şartlarından biri olduğuna inanırız. Of of, işte bu açıdan baktığımda, girişte bahsettiğim mutluluğum boyut değiştiriyor, gidip gök yüzünde serin bir yerde taht kuruyor adeta. "Alt tarafı bir hediye almışsın, nedir bu böyle?" diyenler de olacaktır içinizde mutlaka. Belki haklıdır onlar da ama ben herkes gibi değilim. Ben, henüz yüzünü görmediğim, sadece sesini duyarak hakkında çok olumlu ve güzel düşüncelere sahip olduğum sıcakkanlı birinden hediye alınca, kırk yıllık dostumdan almışcasına seviniyorum. Neden? Çünkü, o hediyeyi gönderme nezaketinde bulunan insan, gelen hediyeyle birlikte kendi de bana gelmiş gibi oluyor. Eğer bu hediye bir de el emeği göz nuru cinsinden bir şeyse, işte o zaman yukarıda yazdıklarımı hissediyorum.
Uzun sözün kısası, çok değerli dostum Müleyke Pabuç'tan aldığım bu güzel şalı her kullandığımda, onunla birlikte bir çay muhabbetinde olduğumu hissedeceğim. Kendisine bir kere de bu vesileyle teşekkürlerimi gönderiyor, hayatının her döneminin böyle sevinçler içinde geçmesini temenni ediyorum.

4 yorum:

Pabuç dedi ki...

Güle güle giyin ,iyi günlerde inşaallah..

İnan beğenmiş olmana çok mutlu oldum..Senin için dualarımla işledim hatıram olsun diye...

Allah her konuda yardımcın olsun hep güzel huzurlu günler gör inşaallah..

Dualarımla dostum...

uzunincebiryol dedi ki...

Güle güle kullanın, Pabuç'un da ellerine sağlık, rengi de çok güzelmiş gerçekten. Hediye almakta vermekte mutluluk:)

Cihan Bakacak dedi ki...

Görmediği insana el emeği göz nurunu hediye ederek o mutluluğa vesile olmak, "altı üstü bir hediye" yerine "en kıymetli en değerli en anlamlı hediye" diyebilmek... Farkınız burada işte...

Özgür Tatlar dedi ki...

ne guzelmis saliniz gule gule kullanin.insanin sevdiklerinin onu dusunen birilerinin olmasi ne guzel.